Açıklama
merhaba
1982 model işbora , 10 Luk , miniboralar ile karıştırmayın.
ikinci sabihibiyiz , ilk sahibi vefat edince samanlıkta çıkarıp biz aldık . 2002 den beri bizde .
sıfır motor yapıldı, ondan sonra tarlaya dahi girmedi.
7 senedir garajda yatıyor. babam emekli olunca bir daha çiftçilik yapmadı.
bir gram dahi yağ kaçağı , yağ eksiltme yapmaz , ön lastikler sıfır takıldı , çalışmayan aksamı yoktur. bir hafta önce muayeneyre girmiştir .
takılı olan çapası ile birlikte satılıktır.
tedaylı bilgi için arayabilirsiniz