arabam.com

 

İhale araçları şimdi yayında!
Hemen inceleyin kar etme fırsatını kaçırmayın!
Arabam İhale

Ücretsiz İlan Ver

  • 2 dakikada ilan ver
  • İlanın hızlıca onaylansın
  • 8 milyon alıcıya ulaş
  • Aracını sat
Ücretsiz İlan Ver

Trink Sat

  • Araç bilgilerini gir, teklifimizi gör
  • Ücretsiz ekspertiz randevunu al
  • Güvenle ve zahmetsizce bize sat
  • 15 dakika içinde paran cebinde
Trink Sat

2015 Forester DİZEL..Daha 65 bin de..

635.000 TL

AÇIKLAMA


LÜTFEN İLANIMI DİKKATLİCE OKUYUNUZ..Teşekkürler..


2015 Forester 2.0 Td..sport.. full otomatik.

DAHA 62 BIN ORJINAL KM DEDIR...SERVIS DISINDA BAKIM YAPILMAMISTIR..
STEPNESI HIC TAKILMAMISTIR.. YEDEK ANAHTAR MEVCUTTUR .

BİLMENİZ GEREKEN, ARAC KARDA KAYIP YOLUN DIŞINA ÇIKMIŞ YOL KENARINDAKİ AĞAÇ DALLARINA SÜRMÜŞ VE KAPILARDA UFAK TEFEK DALGALANMALAR OLMUŞTUR. Yetkili serviste çekilen resimlere dikkatli bakarsanız belli oluyo zaten. ilanda var zaten.

Sol ön ve sol arka teker salıncak kolları rod kolu ve amörtisör yenisiyle değişmiştir... rod ayarı sorunsuz şekilde yapılmıştır.

ARACIN YEDEK PARCASININ PAHALI OLMASI VE SERVİS ŞİŞİRMESİ YÜZÜNDEN AĞIR HASAR KAYDI VARDIR..... KULLANIMA ENGEL DEĞİL.. KASKODA YAPILIYO.... DEĞİŞEN KAZA OLMAMASINA RAĞMEN ZATEN FIYATINIDA UYGUN YAZDIM....

GÖRDÜNÜZ ARACI ARACIN AGIR HASAR KAYDI KAZA OLDUGUNDAN DEGIL, YEDEK PARÇASININ PAHALI OLMASINDAN VE YETKILI SERVISLERDE EN UFAK CIZIK SURTME OLAN PARCAYI BILE DEGISCEK DIYE YAZDIKLARINDANDIR...

SADECE İKİ SALINCAK VE ROD KOLU YENİ DEĞİŞTİ.. O DA ŞAHİN DOĞAN PARÇASI DEĞİL ZATEN..

Not..Aracin expertiz yaptirdim..Raporunu ilana ekledim. . EXPERTİZDEN SONRA ARACIN SAĞ VE SOL TARAFINI CAMLARDAN ALTINI BOYATTIM, RENK DE TUTMASI İÇİN

ELINIZDE DÜSÜK DEĞERDE EN FAZLA 150 BİNE KADAR BİR ARAC VARSA ÜZERİ PESİN TAKAS DA OLUR...

NOT: ARACIN KAPILARDAKİ SÜRTME OLAN YERLER TANIDIGIM EN IYI OTO BOYA USTALARINDAN BIRI OLAN ARKADASIM BOYAMISTIR..

PAZARLIK İÇİN ARAMAYIN LÜTFEN.. ZATEN FİYATI UYGUNDUR.. HASAR KAYDI VARSA YOLDA BULMADIK.. 8 AYDIR SORUNSUZ Bİ ŞEKİLDE BİNİYOM.. SATILMASADA ÇOK DA ÖNEMLİ DEĞİL ZATEN.. KIÇI KIRIK ASTRA.. FOCUSLAR AYNI PARA İSTİYOLAR.. NEYMİŞ HATASIZMIŞ. SANKİ ORJINAL OLUNCA HAVADA UÇUPDA GİDİYO..

TAKAS İÇİNDE ARACINIZIN FİYATINI EMSALLERİNE GÖRE ORTALAMA Bİ DEĞERDE SAYCAKSANIZ ÖYLE ARAYIN LÜTFEN.. SADECE SİZİN ARACINIZ KIYMETLİ DEĞİL.. HERKESİN ARACI KIYMETLİ..


DEDİĞİMİM DIŞINDA EN UFAK BİR ŞEY ÇIKARSA YOL MASRAFLARINIZI ANINDA ÖDERİM...


















BOYA - DEĞİŞEN

Satıcı bu ilan için boya - değişen - tramer bilgisi vermemiştir.

Detaylı bilgi almak için satıcı ile iletişime geçebilirsiniz.

ARAÇ BİLGİLERİ

Galeriden Subaru Forester 2.0 TD Sport 2015 Model Denizli 65.000 km Füme

DONANIM

 
 
 
 
 
 

SPONSORLU BAĞLANTILAR